Attracties op Koningsdag

ATTRACTIES  OP KONINGSDAG

De Feestweek is natuurlijk niet compleet als onze Buurman Snor met zijn draaimolen en trekker niet is geweest. Gelukkig komt hij ook dit jaar weer. Op Koningsdag is hij er in ieder geval en later vast nog een keer. Kom maar kijken en draaien natuurlijk!

Klimmen is natuurlijk altijd leuk. En de klimtoren mag je niet missen! Het is een absolute kanjer. Daag jezelf of je vrienden uit om te klimmen en kijk wie er het hoogste komt. Waan jezelf op eenzame hoogte, voel de wind en voel je vrij.

In het speelpaleis, speciaal voor de kleintjes, kun je springen, glijden, klauteren en nog veel meer! Dus schoenen uit en spelen maar.

En dan is er nog een heuse uitdaging voor de sportievelingen en durfallen onder ons. Wie durft er over de Wipe Out-ballenbaan en haalt de overkant? De baan is enorm, bijna 20 meter lang. De begeleiders van Partykist hebben vast goede tips dus luister goed naar hun aanwijzingen. Deze Wipe out-baan is niet alleen super om te proberen, maar ook erg leuk om naar de kijken.