wim van de bunt
1 april 1938 - 25 februari 2014

In Memoriam: Wim van de bunt

1 april 1938 - 25f ebruari 2014

Wim was de drijvende kracht achter de Kinderoptocht. Vele kinderen hebben hiervan mogen genieten.

Het viel hem dan ook zwaar toen bleek dat hij niet meer bij machte was om dit mooie evenement te organiseren.

Samen met zijn Ammie organiseerde hij het Korenfestival en waren zij het controleteam bij de SLOEP rally.

Ook voor andere hand en spandiensten, zoals rondbrengen van posters, konden wij altijd een beroep op hem doen.

Wim was een gewaardeerd lid van onze SLOEP familie. Zijn heerlijke eigenwijsheid en inzet zullen wij gaan missen.

Wij wensen Ammie, Wilma en Linda veel sterkte bij het dragen van het grote verlies.

Stichting SLOEP

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?