Kinderoptocht met Jong Beatrix

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk,

zo vrolijk… ik ben vandaag zo vrolijk , zo vrolijk was ik nooit!

Kennen jullie dit liedje, je ouders zeker wel!

Nu zijn wij heel nieuwsgierig waar jullie vrolijk van worden,  is dat van zwemmen, een grote sorbet….spelen met je vriendjes, voetballen of spelletjes doen met een vriendinnetje? Ik zit er vast naast he, ik hoop dat je het ons komt laten zien tijdens

de Kinderoptocht

op Zaterdag 29 April 2017

We hopen je bij de  start te zien en daar staan we v.a 10.45 uur om je te verwelkomen, we starten om 11.15 uur, een lekkere wandeling door het dorp met muziekkorps “Jong Beatrix" voor op!

Hoe je die “wandeling” maakt mag je zelf weten, per fiets, step , skelter, lekker in je buggy of ben je al zo groot dat je zelf 3 kwartietjes kunt lopen  verzin het maar !!!

O JA, meld je even aan , want we hebben ook nog 3 prijzen,  en mocht je dan niet in de prijzen vallen dan krijg je toch iets lekkers en een herinnering!

Stuur je naam, je leeftijd en een telefoonnummer van een begeleider naar stichtingsloep@ziggo.nl

p.s Tijdens de optocht lopen we over de Nw. Loosdrechtsedijk, de Lindelaan, door de Berkenlaan, Nootweg, Luitgardeweg, de van Mijndenlaan in, Hallincklaan/ Marijketraat, dan steken we over naar de Eikenlaan, gezellig langs de Emtinckhof en vervolgens over het Sint Annepad weer terug naar het feestterein, waar dan inmiddels de boerenfair is begonnen!