Kinderplaybackshow

Vrijdagmiddag 5 mei
Aanvang: 16.00 uur

KINDERPLAYBACKSHOW

Dé jaarlijkse kinderplaybackshow gaat weer plaatsvinden in de feesttent.
Heb je altijd al, net als je favoriete zanger(es) of groep, willen schitteren op het grote podium? Dat kan nu, in de feesttent!

Wij bieden een podium, de belichting, de muziek en een super-enthousiaste juryNu zoeken we nog artiesten, dus geef je op, alleen of samen met je vrienden/vriendinnen! Er is plaats voor vijftien optredens en het begint om 16.00 uur. Na afloop van de optredens overlegt de jury en dansen wij met z’n allen op het podiumOm 17.00 uur vindt de prijsuitreiking plaats en wint de mooiste en beste act! Maar natuurlijk is iedereen een topper!

Wat hopen wij te zien?
Solo’s: van jongens en meisjes, duo’s, trio’s of grote groepen. Denk bijvoorbeeld aan een echte boy- of girlband! Alles mag, iedereen is welkom.
LET OP: om te voorkomen dat iedereen hetzelfde liedje gaat uitvoeren, willen wij voor de variatie maar één keer dat ene liedje horen. Maar een ander nummer van dezelfde artiest mag natuurlijk wel!
Check jouw nummer van tevoren even via stichtingsloep@ziggo.nl of bel 06 22 31 57 87.

Zorg er zelf voor dat het liedje op mp3-formaat ’s middags wordt afgeven, als je je komt aanmelden! Zet duidelijk je naam en eventueel het tracknummer op je afgegeven bestandje.

Inschrijven kan op het volgende e-mailadres: stichtingsloep@ziggo.nl
Met de volgende gegevens:

-       Naam deelnemer(s) + leeftijd(en)

-       Artiest en de titel van het liedje dat wordt geplaybackt

-       Contactadres en telefoonnummer