Luchtballonnenfestijn

Ballonnnen demonstratie - 3 mei 2017

18.30 tot 19.30 uur

Locatie: Bij de Feesttent

Op mooie zomeravonden zien we regelmatig bemande luchtballonnen voorbij varen. Wat komt er allemaal bij kijken om een luchtballon op te laten en ermee te varen?

Op woensavond 3 mei 2017 is er opnieuw een luchtballonnenfestijn, waarbij diverse bemande luchtballonnen daadwerkelijk het luchtruim zullen kiezen. U kunt het van dichtbij meemaken. Er zal uitgebreid uitleg gegeven worden over alles wat met ballonvaren te maken heeft. Heeft u vragen over ballonvaren, dan kunt u die tijdens de demonstratie aan de presentator (Frank) stellen. U kunt de vragen ook vooraf per e-mail doorgeven: frank@stichtingsloep.nl. Wist u, dat er een mogelijkheid is om mee te varen? Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. De prijs is €130,- per persoon.

Informatie en inschrijven: Bart ten Herkel 06-50640809 (bart@tenherkel.nl).

Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind; voor ballonvaren is rustig en droog weer nodig. Houd de website, Twitter en facebookpagina van stichting SLOEP in de gaten. Bij slecht weer verplaatsen we de luchtballonnen demonstratie naar zaterdag 30 april 2016 en hopen dan op mooi weer.