Panna Knock-Out

Panna Knock-Out tournooi
2 mei - Panna Knock
16.00 tot 18.00 uur

Sportief programma voor de jeugd tijdens feestweek Loosdrecht

In samenwerking met Stichting Sloep en de gemeente Wijdemeren organiseert Sportservice ‘t Gooi een sportief, gevarieerd en stimulerend programma voor de jeugd op dinsdag 2 mei tijdens de feestweek in Loosdrecht.

Panna Knock Out

Na de zeskamp wordt ook op dinsdag 2 mei een Panna Knock Out-toernooi georganiseerd voor jongeren tussen 8 en 18 jaar. Het toernooi duurt tot 18.00 uur. Vanaf 15.30 uur kunnen de deelnemers zich ter plekke inschrijven. De start is om 16.00 uur.

Pannavoetbal is straatvoetbal op een klein veldje, waarbij 1 tegen 1 wordt gespeeld. Met behendigheid probeer je je tegenstander af te troeven. Het woord ‘panna’ is afkomstig uit Suriname en betekent ‘poort’. Een panna is een beweging waarbij een voetballer de bal tussen de benen van de tegenstander door poort. De belangrijkste voorwaarde voor een geslaagde panna is dat de speler die de panna uitdeelt, zelf balbezit houdt na zijn actie.

De Jeugd Zeskamp en Panna Knock Out zijn sportieve evenementen voor zowel jongens als meisjes, vinden plaats op het feestterrein van Stichting Sloep, aan de Nieuw Loosdrechtsedijk. Deelname is gratis!

Voor meer informatie neem je contact op met Sportservice ‘t Gooi, info@sportservicehetgooi.nl.