Samen Sterk

Stichting SLOEP organiseert niet alleen, maar ondersteunt ook!

Stichting SLOEP heeft met zo’n 200 vrijwilligers behoorlijk wat kennis en faciliteiten in huis en daarmee ook een enorm netwerk!

Deze vrijwilligers hebben allemaal een eigen achtergrond en juist daardoor kan Stichting SLOEP ook bij andere organisaties ondersteuning bieden. Uiteraard is dit niet onbeperkt, maar mocht het echt nodig zijn staat SLOEP voor Loosdrecht paraat!

Voorbeelden van "Samen Sterk" activiteiten:

• Huldiging Bibian Mentel in 2018
  • Jaarlijkse Loosdrecht Jazzfestival:
  • Kerstmarkt Stichting Lichtjes Loosdrecht
  • Diverse ondersteuning bij overlijden, huldigingen en andere bijzondere gelegenheden
  • Kerstmarkt Emtinckhof
  • Avondvierdaagse
  • Lichtjesfeest Sypesteyn

De vrijwilligers van Stichting SLOEP hebben allemaal een eigen achtergrond en juist daardoor kan Stichting SLOEP ook aan door andere verenigingen, stichtingen, etc georganiseerde evenementen ondersteuning bieden.
Denk hierbij aan de jaarlijks terugkerende Jaarmarkt in Nieuw-Loosdrecht en het Jazzfestival bij jachthaven 't Anker.
Maar denk ook aan het heel snel organiseren van de huldiging van een topsporter.

Voorbeelden van "Samen Sterk" activiteiten:

• Huldiging Bibian Mentel: Zaterdag 24 maart 2018
  • Jaarmarkt Nieuw Loosdrecht: laatste woensdag augustus
  • Loosdrecht Jazzfestival: medio september
  • Kerstlichtjestocht: december

• Licht & Kunst Loosdrecht: december en januari 2023

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?